Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

hank

Μεθαω και γραφω.Ωραιο κολπο.
Ειναι που καποια στιγμη θα εχω το πακετο
και δεν θα μπορω να κρατησω το στυλο.
Ουτε καν να ανοιξω τα windows.

Δεν θα μπορω καποια στιγμη.
Οσο το σωμα βασταει την ψυχη μου,
μια κερωμενη σανιδα του surf
που καταπινει κυματα ενστικτωδως,
θα πινω και θα γραφω χωρις τονους

Η καρδια μου βασανιζεται απο πονους.
Μα το χερι μου,καλυτερα τυφλος παρα κουλος,
ακομα πιο πολυ
Ισως λιγο το μυαλο βασταει
Η λογικη αφησε χρονους

Και ειμαι cool , cool enough
dirty και stray
και street και speed
και man και dude
και fat και bald

Γελα μαλακα
Εχω μπερδεμενο το εγω με το εσυ
Πως ειναι να αναφερεσαι σε σενα
σαν να εισαι τελεία(.)?

Εβαλα τονο γιατι δεν εισαι τέλεια
ή τελειος
Κι ας βγηκαμε φωτογραφιες
αγκαλια και μεθυσμενοι.

Τα ετσουξες αποψε και γουσταρεις
Ποσο γαμω τα παιδια εισαι?
Κοιτα λιγο πισω..
Λιγο ακομα..
Φτανεις...
Εισαι μικρος , διστακτικος
Ειναι που ολα γιναν αλλιως
Διαγωνια παει ο τρελλος
κι ολα τα χανεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου