Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

kolobars

.Εχω καιρο να γραψω τοσο, μα τοσο ,μεθυσμενος
Μπορει ποτε να μην εχω γραψει
Μα οσα πω για αυτα που τωρα νιωθω
ειναι δυο ποτα περισσια...
Με ειδε και η μανα μου στην πορτα
Ηταν ξυπνια για να ταισει την γιαγια μου
Και νομιζε πως οτι ηπια πολλαπλασιαστηκε επι 10
Την εστειλα για υπνο μες το αγχος
Δεν βγαζω ακρη καταρχην γιατι ειμαι λιωμα
Μα πως γινεται να ειναι 40 χρονω κοριτσι?
Μου ειπανε πως δεν την ειδα μερα
Μα χρονια τωρα νυχτες μονο μετραω
Και για μια νυχτα ειχε τον ερωτα,
το εγω μου ολο δικο της
Μα ηταν αυτη που εκρυβε
και γω ολο καυχιομουν..
Ειμαι ποζερι τελικα κι ολα τα παω
Και πηρα ενα φιλο , τυχαια παντα ταριφα,
και σε κωλομπαρα γυρεψα μια αναγκη
Ποσο αστειο?τι θλιβερο μεσα σε μπαρ
να αναζητας της καυλας παθη?
Δεν ειναι λαθος,ουτε σωστο
Της γκαντεμιας η μερα ειναι τεταρτη.
Μα ισως πεμπτη,και θαρρω ισως σαββατο
Που ολα αυτα που θελω να πω
γινονται σταχτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου