Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

brainsquat

που θα βγαλει αυτη η νυχτα??
δεν ενιωσα καν που εβγαλε η μερα..
στενοχωριεσαι που θα σ αφησω μονο σου??
ακομα κουδουνιζει η ερωτηση στα αυτια μου...
ακουω ακομα και την ηλεκτρικη σκουπα
απο το απογευμα που καθαρισα το σπιτι..
και αυτη στα αυτια μου κουδουνιζει..
το σπιτι..
το σπιτι το φωναζουν καταληψη..
εμενα πιο πολυ για σταθμο τραινου
μου κανει..
ή για γκαραζ..
στενοχωριεσαι που θα μεινεις μονος σου??
αυτη η ερωτηση μοιαζει με τη προηγουμενη
αλλα διαφερει σε κατι..μολις το ειδες..
αλλαξε κατι??
οχι φανταζομαι..
παλι αρπαζομαι..
γιατι φωναζεις??
δεν ξερω...
μαλλον δεν παλευω τα γκαραζ
αν και μ αρεσουν οι σταθμοι των τραινων...
που πας παλι??
στενοχωριεμαι που θα μ αφησω μονο μου??
ειναι κατι που απο μικρος φοβομουν..
να ειμαι ο τελευταιος της καταληψης..
bisous...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου