Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

every heart is a lonesome hunter

τις τελευταιες μερες δεν νιωθω καλα..
δεν ειναι η ωτιτιδα που με ταλαιπωρει
ουτε η προεκλογικη περιοδος...
και αναρωτιομουν γιατι αραγε??
ο κολλητος μου , μου ειπε οτι κραταει
τρεις μερες συνηθως...

εχθες κοντρα στα προγνωστικα
βγηκα..θεωρησα οτι πρεπει
να κανω το αντιθετο απ αυτο
που μου επεβαλλε η διαθεση μου

κυνηγησε καρδουλα μου...
οχι κοντες φουστιτσες
ουτε καστανα μαλλια..
ουτε σουπερ γκομενες..
βγες κυνηγησε καρδουλα μου...
οχι αδυνατα μελη
ουτε λεπτους αστραγαλους
βγες κ κυνηγα γαμημενη..
τι σ εχω?

μαλλον εισαι ξενερωτη καρδουλα μου..
η απλα εχω καψει υποδοχεις σεροτονινης..
εσυ με τα ματια κυνηγας ή τη καρδια σου
αφηνεις??

εχθες επαιζε drum n bass
εγω ηθελα να χορεψω τανγκο
εχθες βασιλευε το σκοταδι
εγω χρειαζομουν φως

πηγα σπιτι κ αναψα το φωτιστικο στο σαλονι
το επιασα απ τη βαση,,ξετυλιξα το καλωδιο
και χορεψαμε τανγκο χωρις να ξερουμε
τα βηματα..

κ καπως ησυχασε η καρδουλα μου
κ ημερεψε κ μου ειπε οτι καθε καρδια
στο κοσμο αυτο κυνηγα μοναχη






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου