Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

αποψε κανω μπαμ

μπαμ και κατω
ετσι απλα μωρακι μου φευγατο..
μεγαλη νυχτα..
τοσο μεγαλη που κρατησε
μεχρι το πρωι.
δεν πηρα ταξι.
μπηκα στο 224
σχεδον στα τεσσερα..
με πηρε ο υπνος στο καθισμα
δεν βγαζω αθροισμα
δεν θα προσθεσω
δεν θα αφαιρεσω
ουτε διαιρεση θα κανω..
πολλαπλασιασμος χρειαζεται..

(( Ωραιος ο πολλαπλασιασμος
ομορφη λεξη..
πες και συ..

μεθυμαμαι..
δικια μου λεξη
απο το μεθη και το θυμαμαι
δηλαδη..
καταλαβατε...

μεθυμαμαι λοιπον τα παντα..
οχι τα αγαπημενα μου ζωακια 
οπως εχω αναφερθει παλιοτερα..
αλλα μεθυμαμαι ρε παιδι μου

εσεις να μην με μεθεξεχασετε
κι ολα κομπλε
γιατι το φετος δεν εχει του αιγαιου το μπλε
θα εχει κοκκινο του cabernet ))

εκανα βολτες με το 224 
ωρες κοιμομουν..
μεχρι και ονειρο που ειδα..
οτι δεν ειχα παρει λεωφορειο
ουτε και ταξι
ειχαμε μεινει εκει στο παρκινγκ
και χορευαμε λεει..

Με ξυπνησε ο ελεγκτης...
καπου κοντα στην ευελπιδων
-το εισιτηριο σας παρακαλω...
-συγγνωμη που βρισκομαι??
-στα δικαστηρια..
-μα δεν εκανα κατι κακο
-α καλα αγορι μου...που πας??
-καισαριανη
-εισιτιριο?
-μπα..
-παρε αυτο μην σου κατσει κανας μαλακας
και μην κοιμηθεις μεχρι να φτασεις..αιντε
-θα σας μεθυμαμαι για παντα φανταστικε ελεγκτη..
 σας περισσευει ενα εισιτιριο ακομα?
-γιατι??
-γιατι καποια στιγμη θα εχω και παρεα...μεθελπιζω..
-τι λες αγορι μου??
-πολλαπλασιασμος..

1 σχόλιο: