Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

yippee kay yay

Ο πουλος παει με το μετρο η με το κιλο?
Και οταν στον δινουν η τον δινεις εσυ ποσο κοστιζει?

Μαζευτηκαν παρεα ο Εγω με τον Ειμαι και τον Εμενα
και συναντησαν τον Εσυ τον Εισαι και τον Εσενα και συζητησαν
περι κρισης ταυτοτητας...

Κανεις απο αυτους δεν αναρωτηθηκε γιατι υπηρχε ενα πτωμα στο πορτ μπαγκαζ
του αυτοκινητου του Εγω...
Και μυριζε το πτωμα εντονα και ενοχλουσε τον Εσυ μα οχι τον Εμενα

Και πεταχτηκε και ο Εγω και ειπε οτι το αμαξι το εκλεψε απο τον Εσενα
και το εβαψε και του αλλαξε τις πινακιδες για να μην τον υποψιαστουν.

Αλλα ετσι οπως μιλαγαν(και οχι μιλουσαν)δεν εδινε ο Εγω την απαραιτητη
προσοχη στο δρομο και εφυγαν προς το γκρεμο και αρχισαν να πεφτουν

Ο Εγω και ο Εσυ την γλιτωσαν μα οι αλλοι οχι.....

Οι αλλοι πηραν ενα πουλο 2 μετρα και 90 κιλα
Και αυτος που τους τον εδωσε δεν πηρε φραγκο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου