Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

cliff....

Ειναι που βλεπω γκρεμο
και πτωση ονειρευομαι.
Καπως μοιρολατρικο
οπως νομιζει η μανα μου.

Και αυτο εχει ενα αντικτυπο
στο Εγω μου
Γιατι ουσιαστικα δεν υπαρχει κατι
που να με εμποδιζει να πετυχω
Η οπτικη μου γωνια,
η αισθητικη μου ισως...
Το γαμωτο που δεν γεννηθηκα σουηδος
η gay.

Εγω φταιω που σκεφτομαι το Εγω μου.
Προβληματα που δεν βλαπτουν εμενα
αλλα το Εγω μου.
Και μου φαινεται οτι εχει μεγαλωσει πολυ
και ειναι χοντρο και θα με φαει και μενα στο τελος.
Φταιει και το facebook...

Ειδες?Το ιδιο παλι κανω.Δεν φταιω εγω,
μα ολα τ'αλλα.
Φταιει που κραταω την καρδουλα μου μισογεματη
και περιμενω καποιον να ρθει να την συμπληρωσει
να ξεχειλισει.

Φταινε και τα ματια
ολων των λογιων,
που σε χαζευουν καθως μαλλον
περιμενουν απο σενα,
να νοιωσεις κατι απλο μα ολοκληρωμενο ενω
προτιμας τα συνθετα,τα ανεκπληρωτα,
τα εντονα,τα αληθινα και τα μεγαλα

ουτε καν αγαπες μου,ουτε καν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου