Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ουτε λεξη

Και οταν βρισκω σελιδες αδειες , με πιανει αγχος.
Ερχομενος στο σπιτι ολα αποτελουν μια ιστορια.
Η εμπνευση στοιχειωνει καθε μου βημα.
Εχω ενα ετοιμο μυθιστορημα καθε φορα που φτανω στην πορτα.
Κι οταν βρισκω το τετραδιο μπροστα μου , παγωνω
Σαν να εχει μια απαιτηση και δεν ανταποκρινομαι
Σαν κατι να με προσταζει να γαμησω καλα
μα δεν μου σηκωνεται...

Και εχω ενα φιλο ,φιλο καλο, που μου λεει
να βγαλω λεφτα απο το γραψιμο
Τον εχω για εξυπνο και μετραω την γνωμη του.
Και οπως ειπε ειναι οτι γραφω εξυπνα για ηλιθιους(εσας εννοει)
Θα προτιμουσα το αντιθετο βεβαια
αλλα κι αυτο μου φτανει
Μα μεχρι τωρα δεν εχω γραψει κατι να τελειωσει
Μοναχα λεξεις στη σειρα με καποιου ειδους συνεχεια

Ειναι σαν να αναβοσβηνει μια λαμπα
δεν εχω φως ουτε μελανι μια ιστορια να τελειωσω
Μα εχω απαιτηση απο μενα να γραψω ενα βιβλιο
οχι κατι τυχαιο.Ενα αριστουργημα!!Να μεινουν αφωνοι ολοι
Δινω αβατζο ως τα 40 μου που νομιζω
πως το σωμα θα ακολουθαει την ψυχη μου
Η θα νομιζω εστω
πως η καυλα μενει στην ιδια γκαρσονιερα με παλια
Εγω?Ας μετακομισω.Δεν λεει κατι.
Ειπαμε...λεξεις στη σειρα
Ποτισμενες με αλκοολ αμφισβητουμενο
Σερβιρισμενο απο ντεμεκ μπαρμανι
Δυο βοτκες που ηπια στα γρηγορα δεν προσφερουν
τα αναμενομενα

Την αληθεια??
Αν γαμουσα οπως* ηθελα
δεν θα εγραφα λεξη

*οσο ,οταν ,αμα

Υ.Γ Λεξη λεμε....

1 σχόλιο: