Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

καριολα

λιγο πικρα χρειαζοταν
και η αχρειαστη εμπνευση
μου χτυπησε την πορτα.

ξεκλειδωσα,
εβγαλα και το μανταλο
και μπηκε μεσα...

μου φωναζε,με εβριζε
με ρωταγε γιατι δεν ανοιγω
τοσο καιρο...

της απαντησα οτι ειναι
αχρειαστη
και καλο θα ηταν να παραμεινει

και οταν με ρωτησε γιατι
της απαντησα πως
μου ειναι χρησιμη
μονο οταν αρχιζω να αμφιβαλλω

και εκεινη επεμεινε...
και μου ειπε οτι
αφου της ανοιξα
μαλλον εχω αμφιβολιες

και τοτε την αρπαξα απ το μαλλι
ανοιξα την πορτα
και την διαολοστειλα...

και μετα κλειδωσα
ενω αυτη με καταριοταν
και μου ελεγε οτι την
επομενη φορα
δεν θα ειναι εκει
αν τη χρειαστω

και της απαντησα
οτι δεν σκοπευω να
αμφιβαλλω και στο μελλον

και την επομενη φορα
που θα ανοιξω την
γαμωπορτα
θα ναι για να την ψαξω
και οχι για να ρθει να με βρει

και μαλλον συμφωνησε
γιατι δεν ειπε τιποτα αλλο
και εφυγε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου